woensdag 17 december 2008

terug uit Belize!

Een week later en een nieuwe beliziaanse cultuur rijker…ik moet eerlijk toegeven dat het reisje ter vernieuwing van mijn visum me enorm deugd heeft gedaan. Ik kreeg voor mijn vertrek te maken met enkele moeilijkheden en frustraties, zoals deze niet onbekend zijn voor vrijwilligers, en het visum bood dan ook de ideale gelegenheid om alles eens op een rijtje te zetten en nieuwe ideeen op te doen.Opmerkelijk aan mijn bezoek aan Belize was het enorme cultuurverschil tussen beide landen. Bij het oversteken van de grens praat iedereen enkel nog Engels en heeft voornamelijk een zwarte huidskleur. Heel opmerkelijk maar leerzaam! Op naar het tweede deel van mijn comalapa-avontuur...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage