woensdag 25 maart 2009

Bedankt!!!

Graag wil ik ook van deze druk gelezen website gebruik maken om iedereen hartelijk te danken die op hun manier meegeholpen hebben aan het waarmaken van mijn droom maar ook de droom van vele kinderen uit Comalapa!

In de eerste plaats wil ik de organisatie ‘t Mayakind bedanken die me van bij het begin het volste vertrouwen gaf om mijn plannen waar te maken, waaronder Gust en Ghislaine, die intussen een deeltje van hun hart voor Comalapa met mij delen. Geert Stevens, verantwoordelijke voor vrijwilligers, bedankt om altijd mijn luisterend oor te zijn wanneer ik vragen of twijfels had en om je geloof in mijn kunnen!

"Despues quiero mucho agradecer a los niños, los maestros y la dirrecíon de Liceo Nuevo Horizonte por su ayuda y su sonrisa cada día. Especialemente a Ingrid, para ser mi amiga y para apollarme cuando me senti un poco triste. Tambien quiero agradacer a mi familia Cutzal-Apén. Voy a extrañarte mucho y siempre quedaras en mi corazon."
( Vervolgens wil ik graag de kinderen, leerkrachten en directie van het Liceo nuevo Horizonte bedanken voor hun hulp en hun glimlach elke dag. In het bijzonder wil ik Ingrid bedanken om mijn vriendin te zijn en me te steunen wanneer ik me een beetje triest voelde. Ook wil ik graag mijn familie Cutzal-Apén bedanken. Ik zal jullie missen en jullie blijven voor altijd aanwezig in mijn hart! )

Ook wil ik mijn familie, vrienden en kennissen bedanken voor alle steun die ik gedurende 6 maanden volop kreeg, voor de vele mailtjes, brieven, telefoontjes die me mijn prachtig thuisland nooit lieten vergeten!

Last but not least wil ik iedereen bedanken die op hun manier hun steentje bijdroegen aan de kinderen in Comalapa. Sommigen deden dit door een steentje bij te dragen op mijn rekeningnummer, anderen door een pannenkoek te komen eten of te komen helpen en nog anderen door gewoon eens te informeren hoe het leven daar nu eigelijk is.

Ik hoop dat deze ervaring voor iedereen iets heeft bijgedragen. Ik kan alleen maar iedereen aanraden hetzelfde te doen en vanuit een open geest af en toe is terug te denken aan de levensomstandigheden daar en even weer bij jezelf te denken hoe gelukkig we wel zijn!

Indien jullie zelf zouden geïnteresseerd zijn een mayakindje maandelijks te sponsoren en op die manier onderwijs te geven aan een kind, kan steeds een mailtje sturen naar Gust@mayakind.be


Bedankt!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage